marți, 1 septembrie 2009

Madonna NU a fost in Soho

Se pare ca unii considera ca gay-ii sunt prosti si pot fi mintiti pe fata. Ei bine, nu e chiar asa.

Am citit pe internet in editia online a diferitelor ziare (Libertatea, Cancan, Apropo, etc) cum ca Madonna ar fi fost in Club Soho din Bucuresti.

Ei bine, mai mare vrajeala n-am auzit. Totusi, pentru a ma convinge am apelat la cativa prieteni din lista de messenger pentru a deslusi misterul.

Deloc surprinzator este ca toti au dezmintit faptul ca Madonna ar fi fost in Club Soho, acestia acuzand conducerea clubului ca apeleaza la campanii de promovare mincinoase prin comandarea unor articole de genul asta.

Ba chiar mai mult, acesta teorie este intarita de faptul ca in toate ziarele in care a aparut informatia, articolul era identic. Frazele sunt compuse la fel, ideile in aceiasi ordine si asa mai departe.

Multi dintre cei cu care am vorbit, considera ca articolul a fost scris de cineva din administratia clubului Soho, ulterior trimis spre publicare catre ziarele in care a aparut sau catre vreo companie de promovare, bineinteles cu "pliculetzul" aferenet necesar publicarii.

Si ca o chestie funny, unul din prietenii din lista de messenger mi-a raspuns intr-un mod ironic atunci cand l-am intrebat daca Madonna a fost in Soho, cam asa:

"- DA, a stat in darkroom ! "


8 comentarii:

RockerJegos spunea...

"... in toate ziarele in care a aparut informatia, articolul era identic. Frazele sunt compuse la fel, ideile in aceiasi ordine si asa mai departe." Asta spune multe si despre calitatea jurnalistilor care publica orice rahat fara sa confirme informatia.

Stoicescu A. spunea...

Nu e vorba de confirmat informatia, e vorba ca articolul este comandat, s-a platit pentru a fi publicat.

Merci pt comentarii, tot timpul esti pe faza !

RockerJegos spunea...

Este o diferenta imensa intre un articol publicitar comandat care e scris in asa fel incat sa iti puna firma intr-o lumina buna si articolul publicat. Din ceea ce am citit reiese fara echivoc ca Madonna a fost fizic acolo si nu in sensul figurat (ca in "a fost in mijlocul fanilor prin muzica sa").
Comandat sau necomandat, e resposabilitatea ziarului ce apare in el pana la urma. Iar sa publici o stire (fie si comandata) fara macar sa verifici daca s-a intamplat e o grava eroare jurnalistica. Oare cate alte stiri sunt scrise in felul asta, dupa ureche?

wannabegay spunea...

@rockerjegos, ideidegay: "... in toate ziarele in care a aparut informatia, articolul era identic. Frazele sunt compuse la fel, ideile in aceiasi ordine si asa mai departe."

in cazul in care nu se stie cum functioneaza lucrurile in presa: o agentie de stiri (mediafax, afp, reuters, newsinn) transmite stirea pe fluxul de stiri catre ziare, televiziuni, radiouri samd. iar acestea din urma publica stirea... de atsa articolele sunt identice. asa ceva practica si realitatea tv, antena3, protv, tvr, cnn, nbc google news samd.
nu stiu daca madonna a fost in soho. la fel cum nu stiu daca patronii soho mint. insa stiu sigur ca daca ar fi fost in soho, nimeni n-ar fi recunoscut-o!

Stoicescu A. spunea...

@wannabegay, lucrurile stau altfel in cazul de fata. Daca totul ar fi stat si in cazul de fata la fel, de ce nu au aparut toate stirile despre concert si ce a facut Madonna in Romania in toate ziarele la fel ? De ce fiecare ziar a avut articole cu alta forma,alt aspect, alta exprimare, dar cu aceiasi informatie?

In general in Romania, chiar daca o stire este transmisa pe flxul de stiri, aceasta este modificata in functie de ziar si este restilizata, reasezata in pagina, formularile sunt altfel in functie de redactie. Nu sunt transmise la fel pana la virgula.

RockerJegos spunea...

@wannabegay. Point taken. Varianta agentiei de stiri este plauzibila si nu am considerat-o initial. Si da, probabil ca nimeni nu ar fi recunoscut-o chiar daca ar fi fost.

Eu spunea...

Adevarul este unul singur, acesta: este de ajuns sa apara articolul intr un singur ziar, intr o singura publicatie.
In acest caz a aparut in CANCAN
Automat, in foarte scurt timp, toate materialele, inclusiv acesta, sunt preluate de catre siteurile gen revista presei, ca si in cazul de fatza cand articolul a fost preluat de catre bzi.ro, ziaresireviste.ro, roportal.ro, observatordebacau.ro, pescurt.ro, stiriazi.ro, etc. Acesta este motivul pentru care vedeti articolul identic.
Nu e vorba de nicio agentie de presa, cand, asa cum spune cineva pe aici, materialele de la agentii sunt modificare si reeditate de catre redactori.
In cazul de fatza, cu siguranta, cineva a trimis spre publicare materialul la Cancan iar ei l au publicat pentru ca era interesant, chiar daca nu au verificat informatia. In Romania 70 la suta din articolele de monden sunt fake si scrise la mica intelegere cu sursa.

Stoicescu A. spunea...

Foarte bine punctat !

 

Copyright © 2010 Idei de gay | Premium Blogger Templates & Photography Logos | PSD Design by Amuki