sâmbătă, 4 decembrie 2010

H&M - campanie gay/lesbi

Se pare că mult așteptatul H&M, ce-și va deschide magazinele din România în primăvara anului viitor, face o surpriză plăcută comunități gay și lesbi prin modul de promovarea a brand-ului. Aceștia au abordat o campanie de publicitate ce folosește ca imagini, materiale în care este prezentată o scenă de afectivitate între două femei, respectiv între doi bărbați. Campania nu este altceva decât un pas înainte în  a obișnui societatea cu diversitatea, cât și un mod de a atrage cei mai cheltuitori subiecți, clienții gay/lesbi.

Pentru a vă convinge nu rămâne decât să accesați pagina celor de la H&M.
Uitați și pozele ce vă vor apărea, în mod aleatoriu, pe site-ul oficial H&M:



6 comentarii:

florin spunea...

M-am uitat pe site-ul H&M si am impresia ca ai cam supralicitat :wink: Sunt mai multe poze pentru campanie si fiecare sunt etichetate, de exemplu:"friends" pentru prima, a 3-a si a 4- a poza postate aici, iar cea de-a doua poza, cu cele doua tipe, reprezinta" mother& daughter". Si nu e niciun secret ca cei doi tipi sunt prieteni, dar atat, pentru ca ei reprezinta doi manechini celebri din anii 90, Mark Van der Loo
si Alex Lundqvist. Mai sunt si poze denumite "couple" dar in ele apar intodeauna un barbat si o femeie :D

Stoicescu A. spunea...

Nu sunt singurul care zice că este o campanie gay/lesbi, chiar dacă ei apelează la o formă ceva mai diplomatică în a spune asta. Că asta a fost ideea sau nu, campania duce oricum cu gândul cupluri gay/lesbi.

http://gaymagazine.it/2010/11/20/la-campagna-natalizia-di-hm-con-coppie-gay-e-lesbo/

florin spunea...

la prima vedere pare o campanie "pe invers", nu te mai gandesti ca cele doua care se pupa sunt mama si fiica din moment ce ma-sa arata asa de bine:)) sau sunt frati, ori pur si simplu prieteni:)

Iulia Mihai spunea...

Păi, acum, eu nu ştiu care dintre voi are dreptate... da, dacă această campanie e pe bune, bravo lor, cu atât mai mult cu cât forma e decent exprimată şi vine ca un contrast mult-dorit sexualităţii excesive :)

Stoicescu A. spunea...

@Florin
Păi dacă te duce cu gândul gay/lesbi, până la urmă care a fost scopul? Campaniile sunt făcute de super specialiști în publicitate, deci e clar că ăsta a fost scopul.

Dacă aș pun o poză pe facebook cu mine în brațele unui băiat, sărutându-l cu limba, iar la descrierea poezei aș scrie ”un amic foarte bun”, tu m-ai crede? :)))

Descrierea pozelor este pentru a aplana reacțiile homofobe. E doar o justificare pentru a nu-i scandaliza pe unii. Să împace și capra și varza.

Stoicescu A. spunea...

@Iulia Mihai

Se pare că H&M a adoptat o formă foarte decentă în a promova subiectul gay/lesbi, ceea ce avem nevoie. Ai dreptate!

 

Copyright © 2010 Idei de gay | Premium Blogger Templates & Photography Logos | PSD Design by Amuki